V tomto konkrétnom manuále je vysvetlený a ukázaný príklad nastavenia SPS prepravy. Nastavenie GLS a DPD funguje na rovnakom princípe.
V administrácii vášho eshopu prejdete na Nastavenia – Doprava a platby – Spôsoby dopravy:
Ak ste pred využívaním Neoshipu využívali prepravnú spoločnosť
SPS (DPD, GLS), mali ste ju zapnutú v košíku a idete naďalej využívať
služby SPS (DPD, GLS) ale v spolupráci s Neoshipom, je potrebné:
1,
zneviditeľniť/odstrániť túto dopravu v spôsoboch dopravy, aby
sa nezobrazovala v košíku:
2, nastaviť “novú SPS (DPD, GLS)“ (kvôli správnemu importu dát do
Neoshipu)
- Názov: Pomenujete
si prepravcu tak, ako chcete, aby sa zobrazoval v košíku
- Kuriérska
spoločnosť: Vyberiete "Vlastná preprava"
- Prepravná služba: Vyberiete "Vlastní preprava"
- Zakliknite
viditeľnosť
- Možnosti platieb:
Zakliknete tie možnosti platieb, ktoré zákazníkom ponúkate, resp. chcete ponúknuť
- Uložíte
Keď to celé uložíte, kliknete si opäť na novo-nastavenú dopravu, kde sa vám dole zobrazí už aj Cenník. Tu si nastavíte cenu dopravy, ktorá sa bude zobrazovať pri prepravcovi v košíku. Kliknete na Uložiť a odísť:
V košíku sa vám už bude zobrazovať SPS (DPD, GLS) doručenie na adresu:
Aby fungovalo prepojenie Neoship – Shoptet a správne sa do Neoshipu importovali prijaté objednávky, je potrebné upraviť ešte nastavenia v Neoshipe – v Konektore:
Kliknete si na pridať prepravcu. Otvorí sa prázdne pole. Z ponúkaných možností vľavo vyberiete Slovak Parcel Service (Direct Parcel Distribution, GLS General Logistics Systems Slovakia s.r.o.). Z ponúkaných možností vpravo vyberiete prepravu, ktorú ste si nastavili, t.j. v našom prípade SPS doručenie na adresu. Nastavenie uložíte.