1. V administrácii Shoptetu, v Shoptet doplnkoch vyhľadáte SPS. Otvoríte a kliknete na “objednať doplnok“:
2. Následne kliknete na „prejsť na nastavenie doplnku“:
3. V nastaveniach je potrebné mať vybraté a zakliknuté tieto možnosti (do prvých dvoch riadkov nedopĺňate nič):
4. Potom prejdete na nastavenie dopravy, aby sa doručenie do Balíkova zobrazovalo v košíku:
5. V spôsoboch dopravy nájdete “balíkovo“ a kliknete na “x“, čím sa tento spôsob doručenia aktivuje:
Prepravca sa stane aktívnym a X vystrieda ikona potvrdenia:
6. Klikneme na balíkovo a prípadne upravíte názov, vyberiete možnosti platieb, v cenníku si vyberiete Slovensko a nastavíte si cenu, ktorá sa bude zobrazovať v košíku:
To je všetko, čo je potrebné nastaviť v Shoptete.
7. V Neoshipe kliknete na ikonu konektora:
8. V napojení kliknete na ikonu pera = editácia:
9. Potom na “pridať prepravcu“:
10. V ľavom stĺpci vyberiete prepravcu SPS v Neoshipe, v pravom stĺpci vyberiete prepravcu =balíkovo (resp. tak, ako ste si ho nazvali v košíku). V pravom dolnom rohu nastavenia uložíte:
11. Teraz je všetko pripravené na to, aby ste mohli jednoducho importovať objednávky s doručením do Balíkova priamo do Neoshipu a hromadne k nim generovať prepravné štítky.